Tuesday, July 10, 2012

Untuk awak ;)

Kenangan
aku tahu kau masih hidup dalam kenangan itu
masih berharap
moga cebisan kisah daripada kenangan itu
bercantum menjadi sebuah ceritera indah
ceritera indah kau dan dia

Mungkin?
Mungkin jua sangkaanku salah
kerna aku tak pernah tahu
setiap baris kata dalam kisah itu
setiap tompok warna di atas kanvas cerita itu

tapi aku tahu kau kuat
aku tahu hati kau milik DIA
dan aku tahu
kau juga tahu
apa jua dugaannya
kembali pada DIA
sujud pada DIA
mohon pada DIA
nescaya segalanya akan jadi mudah

mengapa?
kerna selepas setiap kesulitan pasti ada kemudahan
selepas setiap kesulitan pasti ada kemudahan

DIA sedang rancangkan sesuatu untuk kau
sesuatu yang lebih baik
Kun Fa Ya Kun
maka jadilah apa jua kehendakNYA

mungkin kenangan itu milik kau
mungkin jua kau akan mencipta suatu kisah baru di lembaran baru

aku pula?
aku akan terus di sini
berdoa moga kau mendapat yang terbaik...

*your request. I don't know if it suits you better or not :)

2 comments:

amal said...

alaaaabuuu,noroi.it does help me to calm down.mek xmok kaka hai a**r sbnrnya,tp teringat.psyo,tiba2 jak aso sedih.fuhh..fuhhh..lega-lega.rileks..rileks..moden juak caro sesi curahat tk.haha

nurul said...

alabuuu muco- muco..haha. then, kmk kiro terer wak la bab tk nk? ngeee :3 rileks...